Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

spot_img

Szerencsejáték vagy extra kereseti lehetőség az interneten: mi is az online kaszinó?

A szerencsejátékok már régóta meghódították a több milliós közönség szívét, különösen akkor, amikor az internetre is átvándoroltak. Az ilyen népszerűség és kereslet mellett más...
HomeÉletmódDivatAz adidas és az Arsenal egy kultikus klasszikust alkot a 2023/2024-es szezon...

Az adidas és az Arsenal egy kultikus klasszikust alkot a 2023/2024-es szezon harmadik készletével

Ma az adidas és az Arsenal bemutatta a 2023/24-es szezon új, harmadik készletét, amely az 1980-as évek retro stílusát ünnepli.

Az adidas és az Arsenal ásványzöld alappal, egyetemes sötétkék vállrészekkel, törtfehér, stilizált címerrel és szponzorlogókkal, újra feltalált egy kultikus klasszikust, amely a mai korhoz illeszkedik. Ez az egyedi készlet ünnepe, amelyet a minimalizmus fejez ki, kiválóan hordható kollekciót biztosít a stadionban és otthon a szurkolóknak, valamint a játékosoknak a pályán.

A férfi és női csapatok az UEFA Bajnokok Ligájában az idei szezonban a sikerért küzdenek, így a készlet egy kísérőfilmmel indul, amely kontinentális stílust hoz Islington utcáira. Declan Rice, Jurrien Timber és Leah Williamson azok közé tartozik, akik szerepelnek abban a filmben, amely az Emirates Stadion közelében néhány felismerhető tereptárgyat mutat be.

Tekintettel az Arsenal készletarchívumának mélységére, a múltba tekintés mindig inspiráló kiindulópont, amikor tervezünk valamit a mai támogatók számára. Az 1982/83-as szezon ikonikus zöld pólója egyedi volt, és ennek a klasszikusnak ez a modern kifejezése zökkenőmentesen ötvözi a divatot és a futballt. Mivel ezek a világok továbbra is ütköznek, egy olyan készlet létrehozására törekedtünk, amely mindenekelőtt a legjobb teljesítményt nyújtja a sportoló számára, ugyanakkor egy olyan szemet gyönyörködtető divatnyilatkozat, amelyet a szurkolók büszkén viselnek a mérkőzéseken és távol a stadiontól.

mondta Inigo Turner, az Adidas futballruházati igazgatója.

Az adidas legújabb teljesítmény-innovációi be vannak építve a dizájnba, így biztosítva, hogy a sportolók megfeleljenek a mai játék követelményeinek. A mez on-field változata HEAT.RDY technológiával készült, amelyet úgy optimalizáltak, hogy a játékosok kényelmesen érezzék magukat, miközben a legnagyobb színpadon lépnek fel. Míg a készlet replika változata az AEROREADY technológiát tartalmazza, amely izzadságelvezető vagy nedvszívó anyagokat használ, hogy a játékosok szárazon érezzék magukat.

Az ing mindkét változata 100%-ban újrahasznosított anyagokból készült, ami csak egy az Adidas megoldása a műanyag hulladék felszámolására. Az év elején az Adidas bejelentette, hogy a tervezettnél előbbre jár, hogy 2024 végéig lehetőség szerint a szűz poliésztert újrahasznosított poliészterre cseréli termékeiben.

Az új készletet mind a férfi, mind a női csapat viseli majd a Premier League-ben, a női szuperligában, a hazai kupákban és az UEFA Bajnokok Ligájában. Jelenleg az Arsenal Women október 22-én viselheti először a pályán, amikor idegenben mérkőzik meg a Bristol Cityvel a női szuperligában. A sorsolástól függően már szeptemberben viselhető, amikor a férficsapat visszatér az UEFA Bajnokok Ligája akciójába.