Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

Trump vámjai új lendületet adnak az amerikai iparnak – a gyártók és vállalkozók pozitívan értékelik az intézkedéseket

Az Egyesült Államokban Donald Trump elnök 2025 tavaszán bevezetett, minden importtermékre kiterjedő vámintézkedései élénk vitát váltottak ki, ám az amerikai gyártók és családi vállalkozások...
HomeHírekGazdaságA Family Dollar megnevezte kiváló beszállítói partnereit

A Family Dollar megnevezte kiváló beszállítói partnereit

A Family Dollar a közelmúltban a Va. állambeli Norfolkban tartott vezetői rendezvényen jelentette be az év szállítói partnere díjazottjait. A Clearwater Paper, a Frito-Lay, a Georgia-Pacific, a Hanes, az SC Johnson és az Unilever a Family Dollar vásárlói számára nyújtott értéknövelő tevékenységükért kapták a díjat.

Clearwater Paper – Az év saját márkás szállítója

A Clearwater Paper, a sajátmárkás papírzsebkendők elsőszámú szállítója azért kapta a kitüntetést, mert mind az értékesítés, mind az árrés tekintetében jelentős növekedést ért el, és ezzel felülmúlta az elvárásokat. A működési hatékonyságra nagy hangsúlyt fektetve a Clearwater Paper drámai növekedést ért el az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében.

Frito-Lay – Az év fogyóeszköz beszállítója

A Frito-Lay, a PepsiCo részlege és a kényelmi snack-ételek vezető gyártója, támogatta a Family Dollar valamennyi kiemelt kiskereskedelmi kezdeményezését. Stratégiai partnerként javították az általános vásárlói élményt, növelve az eladásokat és a darabszám növekedését. A Frito-Layt az áruházi csapatok folyamatosan a legjobb szolgáltatónak választják, ami tükrözi a Frito-Lay elkötelezettségét a Family Dollar vásárlóinak támogatása és a Family Dollar üzlet növekedése iránt.

Georgia-Pacific – Az év ellátási lánc szállítója

A Georgia-Pacific, a papír és az egyszer használatos termékek vezető gyártója, az elmúlt évben figyelemre méltó előrelépéseket tett a Family Dollar készletgazdálkodási csapatával folytatott munkája révén, amelynek célja az elosztóközpontok raktárkészleteinek trend-előrejelzésének javítása volt. Ez az együttműködés jelentős javulást eredményezett az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében és az üzletekben lévő készletszintekben.

Hanes Brands – Az év diszkrecionális eladója

Az év elején a Hanes Brands lett a Family Dollar kizárólagos nemzeti márkaszállítója a csomagolt alapruházat programhoz. A Family Dollarral együttműködő, elkötelezett tervezői és elemzői csapattal a ruházati kínálat jelentősen bővült, hogy megfeleljen a Family Dollar sokszínű vásárlói körének, és kétszámjegyű forgalomnövekedést eredményezett.

SC Johnson – Az év marketing szállítója

Az SC Johnson, a kiváló minőségű termékek és ikonikus márkák vezető gyártója az otthoni tárolás, a levegőápolás, a kártevőirtás és a cipőápolás területén, elismerésben részesült a Family Dollar marketingkezdeményezéseit támogató figyelemre méltó erőfeszítéseiért, beleértve a kiskereskedelmi médiát, a kooperációt, az e-kereskedelmet és a Smart Coupons újraindítását.

Unilever – Az év Cause Marketing szállítója

Az Unilever, a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Family Dollar ifjúsági érdekvédelmi kezdeményezésének támogatásával az amerikai Boys and Girls Clubs of Americán keresztül, közel 250 000 dollárral járult hozzá, hogy tovább támogassa közös erőfeszítéseinket, hogy többet tegyünk a közösségekért, amelyeket szolgálunk.