Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

Trump vámjai új lendületet adnak az amerikai iparnak – a gyártók és vállalkozók pozitívan értékelik az intézkedéseket

Az Egyesült Államokban Donald Trump elnök 2025 tavaszán bevezetett, minden importtermékre kiterjedő vámintézkedései élénk vitát váltottak ki, ám az amerikai gyártók és családi vállalkozások...
HomeÉletmódOtthon, családA Home Depot visszatér az International Builders' Show-ra, a szakemberek sikerét támogatva

A Home Depot visszatér az International Builders’ Show-ra, a szakemberek sikerét támogatva

A Home Depot, az Egyesült Államok egyik legnagyobb barkácsáruházlánca, 16 év után tért vissza az International Builders’ Show-ra (IBS), amely a világ legnagyobb éves könnyűépítési kiállítása. A vállalat egy 4,900 négyzetméteres standot épített ki a kiállításon, amelyben egy teherautó platója szolgált színpadként.

A Home Depot Pro standja egyedülálló módon tűnt ki a zsúfolt kiállításon, mivel nem tartalmazott termékeket. Ehelyett a csapat bemutatta azokat a széleskörű képességeket, amelyek megkönnyítik a szakemberek számára, hogy megszerezzék mindazt, amire komplex projektekhez szükségük van. A legtöbb szakember már most is a Home Depot áruházaiban vásárol, de sokan nem voltak tisztában azzal, hogy a kereskedő milyen módon támogathatja projektjeiket az áruházakon túlmutató képességekkel, beleértve az építkezési helyszínekre történő szállítást, a rendeléskezelést és a projekttervezési eszközöket, valamint a széles termékkínálatot, amely lehetővé teszi a Home Depot számára, hogy egy projektet kezdettől a végéig eladja.

Az IBS lehetőséget adott a Home Depot csapatának, hogy bemutassa a szakembereknek azokat a funkciókat, amelyek kiegészítik az áruházi élményüket és olyan módon szolgálják ki őket, ahogy azok szeretnék. Például a vállalat külső és belső értékesítési csapatokat épített ki, amelyek dedikált támogatást nyújtanak, és bővítette finanszírozási lehetőségeit a kereskedelmi hitel révén késleltetett számlázással és fizetési feltételekkel. Emellett támogatja a digitális integrációkat több mint 40 építési menedzsment eszközzel, hogy ott találkozzon a szakemberekkel, ahol azok vásárolnak.

Jelenleg az átlagos szakember több mint 10 különböző beszállítótól vásárol egyetlen projekt során. A Home Depot célja, hogy időt takarítson meg nekik, és egyetlen beszállítóként szolgáljon mindenféle szakmai projekt és vásárlás esetében.

A háromnapos rendezvény során a Home Depot munkatársai több ezer szakemberrel találkoztak, akik többet szerettek volna megtudni arról, hogyan segíthet nekik a Home Depot. Személyesen mutatták be a szakembereknek, hogy ezek az új képességek hogyan takaríthatnak meg időt számukra. „A személyes bemutatóink igazi áttörést jelentettek és sok szakember számára megnyitották a szemét” – mondta Chip Devine, a Pro értékesítés senior alelnöke.

Az IBS-en kialakított kapcsolatok nemcsak lehetővé teszik a Home Depot számára, hogy továbbra is segítsen a szakembereknek időt spórolni, hanem hozzájárulnak azok üzleti tevékenységének bővítéséhez is, ahogy a vállalat továbbfejleszti Pro képességeit.