Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

Trump vámjai új lendületet adnak az amerikai iparnak – a gyártók és vállalkozók pozitívan értékelik az intézkedéseket

Az Egyesült Államokban Donald Trump elnök 2025 tavaszán bevezetett, minden importtermékre kiterjedő vámintézkedései élénk vitát váltottak ki, ám az amerikai gyártók és családi vállalkozások...
HomeÉletmódDivatAz adidas és az Arsenal egy kultikus klasszikust alkot a 2023/2024-es szezon...

Az adidas és az Arsenal egy kultikus klasszikust alkot a 2023/2024-es szezon harmadik készletével

Ma az adidas és az Arsenal bemutatta a 2023/24-es szezon új, harmadik készletét, amely az 1980-as évek retro stílusát ünnepli.

Az adidas és az Arsenal ásványzöld alappal, egyetemes sötétkék vállrészekkel, törtfehér, stilizált címerrel és szponzorlogókkal, újra feltalált egy kultikus klasszikust, amely a mai korhoz illeszkedik. Ez az egyedi készlet ünnepe, amelyet a minimalizmus fejez ki, kiválóan hordható kollekciót biztosít a stadionban és otthon a szurkolóknak, valamint a játékosoknak a pályán.

A férfi és női csapatok az UEFA Bajnokok Ligájában az idei szezonban a sikerért küzdenek, így a készlet egy kísérőfilmmel indul, amely kontinentális stílust hoz Islington utcáira. Declan Rice, Jurrien Timber és Leah Williamson azok közé tartozik, akik szerepelnek abban a filmben, amely az Emirates Stadion közelében néhány felismerhető tereptárgyat mutat be.

Tekintettel az Arsenal készletarchívumának mélységére, a múltba tekintés mindig inspiráló kiindulópont, amikor tervezünk valamit a mai támogatók számára. Az 1982/83-as szezon ikonikus zöld pólója egyedi volt, és ennek a klasszikusnak ez a modern kifejezése zökkenőmentesen ötvözi a divatot és a futballt. Mivel ezek a világok továbbra is ütköznek, egy olyan készlet létrehozására törekedtünk, amely mindenekelőtt a legjobb teljesítményt nyújtja a sportoló számára, ugyanakkor egy olyan szemet gyönyörködtető divatnyilatkozat, amelyet a szurkolók büszkén viselnek a mérkőzéseken és távol a stadiontól.

mondta Inigo Turner, az Adidas futballruházati igazgatója.

Az adidas legújabb teljesítmény-innovációi be vannak építve a dizájnba, így biztosítva, hogy a sportolók megfeleljenek a mai játék követelményeinek. A mez on-field változata HEAT.RDY technológiával készült, amelyet úgy optimalizáltak, hogy a játékosok kényelmesen érezzék magukat, miközben a legnagyobb színpadon lépnek fel. Míg a készlet replika változata az AEROREADY technológiát tartalmazza, amely izzadságelvezető vagy nedvszívó anyagokat használ, hogy a játékosok szárazon érezzék magukat.

Az ing mindkét változata 100%-ban újrahasznosított anyagokból készült, ami csak egy az Adidas megoldása a műanyag hulladék felszámolására. Az év elején az Adidas bejelentette, hogy a tervezettnél előbbre jár, hogy 2024 végéig lehetőség szerint a szűz poliésztert újrahasznosított poliészterre cseréli termékeiben.

Az új készletet mind a férfi, mind a női csapat viseli majd a Premier League-ben, a női szuperligában, a hazai kupákban és az UEFA Bajnokok Ligájában. Jelenleg az Arsenal Women október 22-én viselheti először a pályán, amikor idegenben mérkőzik meg a Bristol Cityvel a női szuperligában. A sorsolástól függően már szeptemberben viselhető, amikor a férficsapat visszatér az UEFA Bajnokok Ligája akciójába.