Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

spot_img

Szerencsejáték vagy extra kereseti lehetőség az interneten: mi is az online kaszinó?

A szerencsejátékok már régóta meghódították a több milliós közönség szívét, különösen akkor, amikor az internetre is átvándoroltak. Az ilyen népszerűség és kereslet mellett más...
HomeÉletmódSzépségápolásBemutatkozik a Brand Innovators tanácsadó testület

Bemutatkozik a Brand Innovators tanácsadó testület

A Brand Innovators örömmel jelenti be hivatalosan is a Brand Innovators tanácsadó testületét, amely a világ vezető márkáinak vezető marketingeseiből áll, akik segítenek a Brand Innovators folyamatos növekedésének irányításában, amely a márkaoldali marketingesek vezető közösségévé válik az iparág számára.

A nagyra becsült csoportban a CPG, az autóipar, a pénzügyi szolgáltatások, a szórakoztatás, az utazás, a kiskereskedelem és azon túl is nagy tekintélyű marketingvezetők foglalnak helyet.

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy minden egyes tagunk a tanácsadó testületünk tagja” – mondta Brandon Gutman, a Brand Innovators társalapítója és társ-vezérigazgatója. „Ezek a személyek mind vezető CMO-k a saját üzleti vertikumukban, valamint az egész iparágban. Ők a tökéletes csoport arra, hogy tanácsokkal lássák el a Brand Innovators-t, miközben a márkaoldali marketingesek vezető közösségi és tartalomplatformjaként tovább bővülünk”.”

„Most, hogy a Brand Innovators a Club CMO-t hajtja, még fontosabb, hogy a tanácsadó testületünk az iparág vezető CMO-jaiból álljon” – mondta Marc Sternberg, a Brand Innovators társalapítója és társ-vezérigazgatója. „Csapatunk felbecsülhetetlen értékű tanácsokat kap ezektől a Fortune 500 bennfenteseitől, hogy biztosítsuk, hogy amit a fizikai és digitális termékeinkben produkálunk, az kivételes legyen.”

A Brand Innovators a tanácsadói testület tagjainak platformot biztosít az egymás közötti kapcsolatépítéshez és a tanuláshoz, emellett további előnyöket is kínál, amelyek közé tartozik az innovációs csúcstalálkozók szervezése az év során a saját vállalatuknál.

A tanácsadó testület különböző vertikális területekről osztja meg a nézőpontokat, amelyek segítik a felsővezetőket saját gyakorlatukban. „A Brand Innovators tanácsadó testület tagjaként előnyömre válik, hogy egy olyan dinamikus közösség tagja lehetek, amely a sport és a kultúra megfelelő keveréke” – mondta Chris Davis, a New Balance CMO-ja és a merchandising vezető alelnöke. „A Brand Innovators a legjobb a kategóriájában, ahol minden egyes esemény inspirációs forrás számomra és a csapatom számára. Fontos előnye a csúcsszolgáltatókhoz való hozzáférés, akik továbbra is innovatív megoldásokat nyújtanak a szervezetem számára.”

Zena Arnold, a Sephora CMO-ja már a kezdetek óta részt vesz a Brand Innovatorsban. „Nagyszerű volt a marketing aktuális témáit megvitatni a vezetőséggel a kreatívtól az AI-ig és minden másig” – mondta. „Nagyon hasznos volt, hogy a marketingszakemberek megbízható forrásaihoz fordulhattunk a legjobb gyakorlatok megosztása és tanácsadás céljából.”

Andrew Sneyd, a FanDuel marketingért felelős ügyvezető alelnöke várja, hogy a testület képes legyen felemelni a marketing üzletágat. „Lehetőségünk van arra, hogy továbbra is alakítsuk azt a fajta hatást, amit elérhetünk” – mondta Syned. „Több mint öt éve veszek részt a Brand Innovatorsban, és a legnagyobb izgalommal látom a helyet, ahol most tart. A Cannes-ban töltött idő alatt szembetűnő volt, hogy milyen sokan vesznek részt a projektben. Elég figyelemre méltó volt látni, ahogy 4000 jelvényt készen álltak a felvételre. Az a remény és az a fajta ember, aki részt vesz a programban, elősegíti a megértés nagyszerű fejlődését, hogy hogyan lehet változtatni.”

„A környezet, amelyben tevékenykedünk, gyorsuló ütemben változik, és minél több lehetőségünk van arra, hogy kapcsolatba lépjünk másokkal, akik hasonló lehetőségeken és kihívásokon mennek keresztül, annál jobb, ha megtanuljuk a legjobb gyakorlatokat másoktól” – tette hozzá.

Cannes-ban a Brand Innovators hivatalosan is üdvözölte a Club CMO-t a hálózatában. „Őszintén izgatott vagyok, hogy a Brand Innovators a Club CMO-t erősíti” – mondta Fernando Machado, a NotCo CMO-ja, aki már jóval több mint egy évtizede részt vesz a közösségben. „Minél több marketingest tudunk összehozni, annál jobb. Ez a közösségünk ereje. Egy olyan közösség, amely arra törekszik, hogy megossza a tudást, a tapasztalatokat, és mindenkit arra ösztönöz, hogy jobb legyen. A Club CMO mindig is hasonló gondolkodásmóddal rendelkezett, így most a Brand Innovators és a Club CMO összefogásával nagyszerű lehetőségünk nyílik arra, hogy ezt megduplázzuk”.

Linda Bethea, a Danone marketingvezetője szintén nagyon várja már a Club CMO-val való találkozást. „A BI és a CMO Club integrációja csak erősíti azt a hihetetlen marketingközösséget, amelyet az elmúlt 12 év során építettünk ki azáltal, hogy növeli a tagok létszámát és kaliberét” – mondta Bethea. „A CMO szerepe hihetetlenül izgalmas, de egyben kihívásokkal teli, hiszen a folyamatosan változó fogyasztói, média- és kiskereskedelmi környezetben mind rövid, mind hosszú távú növekedést kell elérnie. A CMO-knak segítségre van szükségük ahhoz, hogy eligazodjanak ezekben a kihívásokban, és lépést tartsanak ezekkel a változásokkal.”

Michelle Froah, az ETS globális CMO-ja évek óta rendkívül szenvedélyes és aktív tanácsadó bizottsági tag. „Energiával teli, az egész iparágra gyakorolt hatásra összpontosító tanácstagokból álló csapatunk van” – mondta. „Tapasztalataink szerint a vezető marketingszakembereknek egyre szélesebb körű feladatuk van a növekedés és a hatás előmozdítására a vállalkozásukban. Szeretnénk megtalálni a módját annak, hogy támogassuk a fejlődő marketingszakembereket abban, hogy változatos tapasztalatokat szerezzenek a marketingágazatban, hogy sikeresek lehessenek e szélesebb körű feladatkör vezetésében”.”

A tanácsadói testületi összejövetelek a tagoknak olyan helyet kínálnak, ahol a vezető marketingszakemberek előtt álló összetett kérdésekkel foglalkozhatnak napjainkban. „Negyedévente dobunk ki nagy, vaskos témákat, amelyekről beszélni szeretnénk, és amelyek minket érintenek, tehát ha van egy nagy téma, amely nagy kihívást jelent számunkra, és szeretném látni, hogy más iparágakban és vállalatoknál mit csinálnak a társaim, akkor azt napirendre vesszük, ” – mondta Tara McRae, a Clarks marketing- és digitális vezetője, aki azt is elmondta, hogy a tanácsadó testület az egyik első hely, ahová elmegy, ha látja, hogy valamelyik társa márkaneve egy ügynökség pitchelésén szerepel, hogy betekintést nyerhessen abba, milyen az ügynökséggel együtt dolgozni.

Cheryl Guerin, a Mastercard marketingért felelős EVP-je egy jelentős marketing átalakítás közepén van, és az összejövetel segít neki abban, hogy a belső munkát egy aktuális szemüvegen keresztül végezze. „Ami három évvel ezelőtt még mindennapos volt a marketingvezetők számára, az most a feje tetejére állt – nem is beszélve a gazdasági és kulturális változásokról, amelyek folyamatosan jelen vannak” – mondta Guerin. „Minden eddiginél fontosabb, hogy megértsük, mi vár ránk – és ez szinte lehetetlen. Ez az a pont, ahol a megbízható iparági kollégák csoportja nagy különbséget jelenthet. A Brand Innovators segíthet elősegíteni a megfelelő beszélgetéseket a megfelelő időpontokban, így jobban felkészülten tudunk navigálni a kihívásokkal teli időkben és sikeresen vezetni a csapatainkat.”

Tudjuk, hogy a márkamarketingesek értékelik a rágcsálható tartalmakat, ezért úgy döntöttünk, hogy ezt a cikket két finom kanálnyi adagra osztjuk. Jövő héten további tanácsadó bizottsági tagoktól hallunk, többek között: Melissa Grady, a Cadillac CMO-ja; Casey Hurbis, a Rocket Mortgage CMO-ja; Wayne Davis, a Hertz CMO-ja; Gabrielle Wesley, a Mars Wrigley CMO-ja; Sophie Kelly, a DIAGEO globális tequiláért felelős alelnöke; Todd Kaplan, a Pepsi CMO-ja; Jill Cress, a H&R Block CMO-ja; Marcel Macondes, az Anheuser-Busch globális CMO-ja; és Tim Ellis, az NFL EVP/CMO-ja. Maradjanak velünk, amikor jövő szerdán közzétesszük a cikk második részét.